Aktuálně vyhlášená výběrová řízení
Finanční úřad pro hlavní město Prahu vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Referent/ka Oddělení provozního zabezpečení II
Úřad:
Finanční úřad pro hlavní město Prahu
Místo výkonu
PRAHA 1
- kontrola technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajištění realizace oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prací při údržbě, opravách a servisu technologií, součinnost při zajištění potřebných revizí, zkoušek, prohlídek apod. vyhrazených technologických zařízení
- spolupráce, respektive sledování a příprava podkladů pro aktualizaci plánu oprav a investic
- činnost v úkonech zadavatele ve výběrovém řízení zejména u oprav a udržovacích prací
- zajištění operativní dozorové a kontrolní činnosti při realizaci veřejných zakázek, zpracování podkladů a požadavků na uzavření a změnu smluv souvisejících s údržbou a provozem budov, příprava podkladů pro výběrová řízení ve svěřené oblasti a zajištění podkladů pro smluvní vztahy
- zpracování podkladů pro plán a čerpání prostředků na opravy a údržbu objektů, příprava záznamů o předběžné kontrole, zpracování podkladů pro vystavení objednávek, rozpisů čerpání, kontrole a likvidaci dokladů/faktur v systému AVIS
- spolupráce s ÚP, OHS, OIT, OSMI a dalšími útvary na úseku oprav, servisních prací, údržby budov a investic, koordinace spolupráce dotčených odborů a oddělení včetně externích dodavatelů.
- spolupráce na tvorbě a správě stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu ve správě OPZ
- sledování a kontrola spotřeb energií v oblasti hospodaření s energiemi a ostatními médii, vč. případných návrhů na úsporná opatření.
- vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou
- manuální zručnost
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost
- aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
- analytické myšlení, dobrý písemný i ústní projev
- místo výkonu: Praha 1
- platové zařazení: platová třída 8
- předpokládaný den nástupu: červenec/srpen/září 2024
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce
- obsazení volného pracovního místa
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- pružná pracovní doba
- motivační ohodnocení
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na stravování
Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do: 30. 8. 2024 na e-mail: Rudolf.Kargl@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ na SM 203058 Referent
nebo na adresu:
VŘ na SM 203058 Referent
Finanční úřad pro hlavní město Prahu
Oddělení provozního zabezpečení II
Štěpánská 619/28
111 21 Praha 1
telefon: 224 041 051
Finanční správa České republiky si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit. V zákonem stanovených případech lze přijmout do pracovního poměru i uchazeče, který nesplňuje předpoklad vzdělání (§ 178 odst. 2 ZSS1), NV 341/2017 Sb.2),NV 304/2014 Sb.3)). Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy a budou evidovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení. Po jeho uzavření budou spolu se spisem výběrového řízení archivovány a následně skartovány v souladu se Skartačním řádem FS ČR. Výsledek výběrového řízení nezakládá právní nárok uchazeče na přijetí do pracovního poměru nebo na jmenování na vedoucí pracovní místo. Pracovní poměr se zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a vzniká dnem, který je sjednán v pracovní smlouvě jako den nástupu do práce. Finanční správa České republiky respektuje požadavky genderové rovnosti, zajišťuje při výkonu práv a povinností rovné zacházení se všemi uchazeči. Pod pojmem uchazeč se rozumí uchazeč nebo uchazečka v závislosti na podání přihlášky do výběrového řízení mužem nebo ženou a obdobně pro další pojmy totožného charakteru. Finanční správa České republiky nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy: pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.