Aktuálně vyhlášená výběrová řízení
Finanční úřad pro hlavní město Prahu vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Referent/ka Oddělení provozního zabezpečení II
Úřad:
Finanční úřad pro hlavní město Prahu
Místo výkonu
PRAHA
- kompletní zajišťování agendy STO - systém technické ochrany
- zajišťování správy budov a majetku FÚ pro hl. m. Prahu
- kontrolování technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajišťování realizací oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prováděných prací při údržbě, opravách a servisu technologií
- správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu, vedení evidence veškerých podkladů potřebných pro archivaci
- podílení se na přípravě a zadávání výběrových řízení zejména u oprav a údržovacích prací, a kontrole veřejných zakázek malého rozsahu (VZMR)
- zajišťování podkladů pro smluvní vztahy, zpracovávání podnětů k případnému ukončení nebo změn dodavatelů provozních smluv v rámci svěřených agend, zajišťování případné reklamace vyplývající ze smluvních vztahů
- přijímání veškerých podnětů z FÚ pro hl. m. Prahu a jeho Územních pracovišť a jejich řešení v rámci svěřené agendy (práce se provádí v příslušné SW aplikaci)
- zpracovávání podkladů pro návrh rozpočtu v rámci své působnosti pro zabezpečení potřeb příslušného oddělení
- -vedení komplexní administrativy potřebné k zajištění řádného nakládání s majetkem
- vzdělání: bakalářské nebo vyšší odborné vzdělání
- orientace v oboru STO (systém technické ochrany) a stavebním výhodou
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost
- aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- odpovědnost, psychická odolnost
- technické myšlení, dobrý písemný i ústní projev
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
- místo výkonu: Praha 1, Štěpánská 28
- platové zařazení: platová třída 10
- předpokládaný den nástupu: červenec/srpen/září 2024
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce
- -obsazení volného pracovního místa
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- pružná pracovní doba
- motivační ohodnocení
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na stravování
Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do: 30. 8. 2024 na e-mail: Rudolf.Kargl@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ na SM 203054 Referent
nebo na adresu:
VŘ na SM 203054 Referent
Finanční úřad pro hlavní město Prahu
Oddělení provozního zabezpečení II
Štěpánská 619/28
111 21 Praha 1
telefon: 224 041 051
Finanční správa České republiky si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit. V zákonem stanovených případech lze přijmout do pracovního poměru i uchazeče, který nesplňuje předpoklad vzdělání (§ 178 odst. 2 ZSS1), NV 341/2017 Sb.2),NV 304/2014 Sb.3)). Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy a budou evidovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení. Po jeho uzavření budou spolu se spisem výběrového řízení archivovány a následně skartovány v souladu se Skartačním řádem FS ČR. Výsledek výběrového řízení nezakládá právní nárok uchazeče na přijetí do pracovního poměru nebo na jmenování na vedoucí pracovní místo. Pracovní poměr se zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a vzniká dnem, který je sjednán v pracovní smlouvě jako den nástupu do práce. Finanční správa České republiky respektuje požadavky genderové rovnosti, zajišťuje při výkonu práv a povinností rovné zacházení se všemi uchazeči. Pod pojmem uchazeč se rozumí uchazeč nebo uchazečka v závislosti na podání přihlášky do výběrového řízení mužem nebo ženou a obdobně pro další pojmy totožného charakteru. Finanční správa České republiky nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy: pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.