Aktuálně vyhlášená výběrová řízení
Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Referent/ka majetkové správy
Úřad:
Generální finanční ředitelství
Místo výkonu
PRAHA
- Dle vyhlášky č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole vykonává činnosti spojené s povinnostmi účetní Finančního úřadu pro hlavní město Prahu, Oddělení provozního zabezpečení Generálního finančního ředitelství a Oddělení provozního zabezpečení Specializovaného finančního úřadu.
- Zadává přijaté faktury do vnitřního informačního systému.
- U přijatých faktur pořizuje zúčtovací a platební předkontace.
- Kontroluje a potvrzuje předkontace u pokladních dokladů.
- Pořizuje interní doklady při přečerpání stravenek a telefonních hovorů.
- Zaúčtovává účetní doklady.
- Měsíčně kontroluje sestavy z majetku na účetnictví.
- Provádí styk s bankou ve věci úhrady faktur a ostatních plateb, každodenně stahuje a nahrává výpisy.
- Zadává partnery do interního systému.
- Provádí dokladovou inventuru.
- Plní další úkoly na příkaz nadřízeného vedoucího, které svou náročností odpovídají platové třídě, do které je zaměstnanec zařazen.
- vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - nejlépe ekonomického směru, (případně střední vzdělání s maturitní zkouškou dle podmínek stanovených právními předpisy)
- praxe v oblasti účetnictví
- aktivní znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost
- odpovědnost
- psychická odolnost
- dobrý písemný i ústní projev
- místo výkonu: Praha
- platové zařazení: platová třída 10
- předpokládaný den nástupu: 01. 08. 2024
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce obsazení pracovního místa na dobu určitou jeden rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou
- stabilní zaměstnání ve státní správě
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- výhody plynoucí z kolektivní smlouvy: 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity
- místo je vhodné i pro osoby zdravotně postižené (bližší informace k vhodnosti pro konkrétní druh postižení poskytne níže uvedená kontaktní osoba), bezbariérový přístup je zajištěn, ale s nutnou asistencí.Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 30. 06. 2024 na e-mail: Pavlina.Kohutova@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 700830 (PP)
nebo na adresu:
Generální finanční ředitelství
Sekce ekonomiky - Odbor hospodářské správy
Oddělení hospodářské správy pro hl. m. Prahu
VŘ 700830 (PP) - k rukám Pavlíny Kohútové
Štěpánská 619/28
111 21 Praha 1
telefon: 224 041 341
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy: pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů